Ласкаво просимо, трон наразі вільний
11
червня 2018 О 15:58
237
Андрій Федорів про ідеї, бренди та маркетингові стратегії.

Хто найкраще розповість про створення й просування бренду, як не власник креативної компанії Fedoriv, справжній Brand Father, успішний рекламіст - Андрій Федорів? На Першому українодівочому сайті гарного настрою добірка з десяти найбільш цінних порад-висловлювань Андрія Федоріва про ідеї, бренд та маркетингові стратегії, які варто взяти до уваги, а то і на озброєння!

- Вартість самої ідеї = нуль. Потрібно одразу думати, як її втілити.

- Бренд – це емоція. А також маржа, яку споживач готовий заплатити за цю емоцію. Бренд – це система: обмін емоцій на маржу, коли відбувається транзакція. Якщо ж є емоція, але нема транзакції – це чисте мистецтво. Якщо є лише транзакція, а немає емоцій – це чистий холодний розрахунок.

- Коли ми створюємо бренди – ми говоримо, що створюємо певну систему взаємовідносин між власником бізнесу і кінцевим споживачем. Все, що відбувається між власником і кінцевим споживачем – це бренд.

- Перший і найголовніший у нашій системі це «папа» – креативний лідер, який є власником свого бренду, який керує і надихає процес створення.

- Найбільша помилка, яку роблять власники бізнесу, наймаючи директора з маркетингу, це думати, що вони делегують йому завдання з покращення бренду і він її виконає. Але у маркетинг-директора насправді немає достатньо повноважень, щоб займатися цим сповна. Маркетинг – це можливість передбачити завтрашні потреби споживача і встигнути змінити свою компанію і продукти швидше, аніж це зроблять ваші конкуренти. Папа-власник має взяти процес у свої руки. Маркетологом у компанії, в першу чергу, має бути акціонер і СЕО. Він має стати на бік споживача, вийте в поле і вислухати запити людей.

- Стратегія – це те, чим ми відрізняємося. Наскільки ваша компанія є доказом того, що маркетингова стратегія правдива?

- Цінність – це те, заради чого ви готові втратити гроші. Якщо ви нічого не втратили через свої принципи і цінності, то все це – пустослів’я.

- Якщо ви любите своїх працівників, тоді платіть їм більше, ніж на ринку. Інакше це все –  також пустослів’я.

- Зараз мало щось пообіцяти – потрібно продемонструвати докази цього.

- Рецепт успіху простий: мисліть, як маркетолог, дійте, як IT-стартап, поводьтеся, як шоумен.

Успіху й процвітання вашим брендам!

 

За матеріалами: https://lvbs.com.ua

Каралєвна
Автор:
Каралєвна
comments powered by HyperComments