Ласкаво просимо, трон наразі вільний
31
серпня 2018 О 16:29
219
H&M - доступна мода! Історія, обличчя та філософія бренду

Нещодавно це сталося! Всесвітньо відомий бренд одягу "H&M" відкрив свій перший магазин у Києві. Гучна вечірка з нагоди відкриття у ТРЦ "Lavina Mall" зібрала найвідоміших селебріті, а вже наступного дня магазин прочинив свої двері для усіх охочих. У чому секрет бренду "H&M" (адже усі пам'ятають шалену чергу до магазину), що унікального він пропонує, як створювався і хто був обличчям рекламних кампаній - про все це читайте просто зараз на Першому українодівочому сайті гарного настрою "Каралєвна"!

Якщо ви не надто цікавилися історією виникнення "H&M" і навіть ніколи не замислювалися над тим, що ж означають ці дві літери - нічого страшного, як-то кажуть, ніколи не пізно надолужити. Отже, славнозвісний бренд одягу "H&M" з'явився у далекій Швеції 1947 року. Так сталося, що у 1947 році Ерлінг Перссон відкрив магазин жіночого одягу, який мав назву "Hennes", що значить "Для Неї", а трохи згодом він придбав магазин для мисливців і рибалок "Mauritz Widforss". Власне так і виникла назва "Hennes&Mauritz", під якою почали продавати одяг для усієї родини. Важливим принципом бренду те, що торгова марка пропонує модний одяг за досить доступними цінами, при цьому відмінної якості. Саме тому "H&M" і завоював у 2000х роках титул найбільш популярного бренду одягу в світі.

Перший магазин, що відкрився поза Скандинавією з'явився у Лондоні. Цікавим є той факт, що тоді компанією керував уже син Ерлінга Перссона - Стефан Перссон і на відкритті магазину він усім покупцям дарував платівку відомого шведського гурту "ABBA"! Це був неймовірно вдалий маркетинговий хід! Власне на рекламні кампанії "H&M" ніколи не шкодували грошей. Вони запрошували до співпраці відомих моделей, акторів, серед яких були і Клаудія Шиффер, і Кейт Мосс, і Жизель Бюндхен і навіть подружжя Бекхемів. Крім того бренд працював у колабораціях із найвідомішими дизайнерами: Карлом Лагерфельдом, Сонею Рікель, Роберто Каваллі, Стеллою Маккартні, Модним домом "Версаче" й багатьма іншими. І всі ці колекції мали шалений успіх, приміром колекція Cavalli в Дубліні розлетілася за перші 40 хв. після відкриття продажу. До слова, навіть Герцогиня Кембриджська інколи одягає сукні від "H&M", що викликає шквал критики і захоплення водночас. 

Важливою, на сьогоднішній день, є еко-позиція бренду "H&M" - усім відомо, що вони приймають одяг, який уже був у вжитку, незалежно від бренду й від стану. Щось іде потім у секонд-хенди, а щось - на переробку. Лінія одягу "Conscious" (свідомий) - це еко-лінія, де всесь одяг виготовляється із перероблених матеріалів. 

Цікаво, що крім багатьох ліній одягу "H&M" пропонує також і товари для дому. Там можна багато чого придивитися для оздоблення своєї оселі, починаючи від декору, постільної білизни, закінчуючи посудом і фіранками.

Команда "H&M Україна" обіцяє відкрити в жовтні цього року ще один магазин - у ТЦ "Sky Mall", що ж, будемо чекати, адже дівчатам завжди хочеться обновок, надто, коли за торбу старих речей можна отримати хорошу знижку на придбання нових.

До зустрічі в нових магазинах "H&M" України!

 

Використано матеріали:

https://www.nothingtowear.com.ua

www.wikipedia.org

 

Мирослава Кошка
Автор:
Мирослава Кошка
comments powered by HyperComments